Четвртак 6. јун 2024, Стара скупштина од 20 часова
Хор Саборне цркве Св. Георгије из Новог Сада наставља богату традицију српских, бачких и новосадских црквено-певачких друштава, а посебно Катедралног хора (1939). У октобру 1992. године садашњи Хор добија данашњи назив и функцију матичног хора новосадске Саборне цркве, покушавајући да настави рад и концепт поменутог предратног ансамбла, при чему би свака литургија у Саборној цркви требало да буде уједно и духовни концерт. Хор на свом репертоару има дела српске, руске и бугарске духовне музике 19. и 20. века, односно већи број песама из старије традиције: византијског, српског средњовековног и каснијег једногласја, као и примере руске вишегласне музике 17. и 18. века.
Посебну пажњу посвећује савременој православној и хришћанској богослужбеној и концертној духовној музици. Поред редовног учешћа на богослужењима у храму Светог Георгија и по благослову Његовог преосвештенства епископа бачког г. Иринеја, ансамбл наступа на различитим фестивалима и манифестацијама значајним за ширење наше православне и националне културе. Хор је певао на многобројним богослужењима и на пригодним концертима широм земље, као и у већем броју наших манастира. Тринаест пута је представљао Српску православну цркву на Европским сусретима хришћанске омладине, које су од 1993. године у Минхену, Паризу (1994, 2003), Вроцлаву, Бечу, Милану, Варшави, Барселони, Будимпешти, Хамбургу, Лисабону и Тезеју (1999, 2000, 2002) организовали монаси из манастира Тезе (Француска). Посебно се истиче традиција осаммнаест Божићних концерата у Новом Саду (1998-2015). Хор је наступао у Паризу, Милану, Барселони, Нориџу, Кормеру, Видмонд Ебију, Бергаму, Хамбургу, Љубљани, Лисабону, Солуну, Штокхолму, Загребу, Абервилу, Шверину, Солуну, Бечу, Васи/Финска, Дормунду, Амстердаму, Берну, Трсту и другим европским градовима. Последњи значајан интернационали наступ био је почетком октобра 2023. године у Риму, Ватикану, где је је хор учествовао у свечаном молитвеном скупу који је предводио папа Фрања, уз пратњу највиших светских црквених званичника. Хором руководи диригент др Богдан Ђаковић.
Дискографија: Компакт диск и аудио-касета Руска црквена музика у Новом Саду, Хор Саборне цркве Свети Георгије Нови Сад – Беседа – Прометеј, Нови Сад, 1997; Компакт диск Стеван Мокрањац (1956-1914) Литургија св. Јована Златоустог, Хор Саборне цркве Свети Георгије Нови Сад, Концерт у Новосадској Синагоги, Audio Records, Нови Сад, 2000; Компакт диск (више извођача) CD New Sound 16, Sokoj – Mic, Београд, 2000; Компакт диск Orthodox church music from Past to Present / Православна духовна музика од прошлости до данас, Merlin Audio, Norwich – Хор, Саборне цркве Свети Георгије Нови Сад, 2002; Компакт диск Свјати Боже/ Svyati, Хор Саборне цркве Свети Георгије Нови Сад, 2002; Двд 70 година Хора Саборне цркве у Новом Саду, Радио-телевизија Војводине / Хор Саборне цркве Свети Георгије, Нов
Реконструкција форме целовечерњег „историјског концерта“
– Дјева днес, божићни кондак, двогласни знамени напев
– Приидите поклонимсја, литургијска песма, рано руско вишегласје, 17. век
– Достојно јест, литургијска песма, Василиј Титов (1650-1715)
– Херувимска химна, литургијска песма, Димитриј Степановић Бортњански (1751-1825)
– Вечери твојеја тајнија, песма Великог четвртка, Алексеј Љвов (1798-1870)
– Воскресеније твоје, песма са ускршњег јутрења, Корнелије Станковић (1831-1865)
– Достојно јест, Петар Динев (1889-1980)
– Во царствији твојем, литургијска песма, Добри Христов (1875-19419
– Оче наш, литургијска песма, Јосиф Маринковић (1851-1931)
– Помошчник и покровитељ, прокимен понедељка, Коста П. Манојловић (1890-1948)
– Ангел вопијаше, ускршњи ирмос, Миленко Живковић (1901-1964), соло сопран: Љиља Лишковић
– Глас Господен на водах, песма са освећења воде, Петар Коњовић (1883-1970)
– Упокој, Боже, из циклуса „Памјат херојам“ (1915), Александар Кастаљски (1856-1926)
– Вечери твојеја тајнија, Иван Муди (Ivan Moody) (1964-2024)
– Thy Fatherly Embrace, песма са монашења, Иван Муди
– Кто Бог велиј, велики прокимен, Властимир Перичић (1927-2000)